logo
امروز : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۳۴۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
تاریکی شهر مورد انتقاد تند نائب رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر زنجان قرار گرفت؛

زنجانِ تاریک

زنجانِ-تاریک
نائب رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر زنجان گفت: شهر زنجان شهر خاموش است و در شب‌ها کاملا تاریک و مرده است، متاسفانه کسی به دنبال روشنایی شهر نیست و این بی‌مسئولیتی مسئولان مربوطه را می‌رساند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» منصور مرادلو امروز در نطق پیش از دستور جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با انتقاد تندی از تاریکی شهر زنجان که بی‌ارتباط با بی‌مسئولیتی ارگان‌های مربوطه نیست، اظهار داشت: شهر زنجان شهر خاموش است و در شب‌ها کاملا تاریک و مرده است، متاسفانه کسی به دنبال روشنایی شهر نیست و این بی‌مسئولیتی مسئولان مربوطه را می‌رساند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه در بازه‌ای کمبود تولید برق مطرح و سبب خاموشی روشنایی‌ها در سطح شهر بود، افزود: اما در زمان کنونی که مشکل مرتفع شده چرا باید شهر در تاریکی مطلق به سر ببرد؟

نائب رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه شهروندان علاقه‌مند هستند که در طی شب نیز رفت و آمد در سطح شهر داشتند باشند، گفت: اما متاسفانه این اقدام امکان‌پذیر نیست و به محض تاریکی هوا شهر زنجان در تاریکی مطلق فرو می‌رود. که این امر خود کاهش امنیت، بحث‌های جرائم در تاریکی را در پی دارد.

وی با اشاره به اینکه امکان گردش و تفریح به صورت شبانه برای مردم شهر اصلا نیست، اذعان کرد: در صورتی که مردم می‌توانند در مکان‌ها و پارک‌های که ایجاد شده استفاده کنند، چه طور با این شرایط می‌توان انتظار مردم امیدوار و با نشاط را داشت؟ 

وی با طرح این سوال که چرا مسئولان شرکت برق به این مسئله توجه نمی‌کنند؟ گفت: در اغلب اوقات اکثر نقاط شهر در یک طرف روشن، یک طرف خاموشی به سر می‌برند، یا اینکه کلا یک در میان روشنایی خیابان‌ها روشن خاموش هستند.

مرادلو با بیان اینکه باید بحث استاندارد در شهر رعایت شود، تصریح کرد: مدیرعامل شرکت توزیع برق باید در جلسه شورا حضور یابد و بابت این موضوعات توضیح ارائه دهد.

وی با بیان اینکه ماهانه فیش برق که برای منازل صادر می‌شود مبلغی از آن از بابت روشنایی شهری است، ادامه داد: اما چرا نباید با این شرایط شهر روشن باشد و در تاریکی مطلق به‌سر ببرد؟

 

انتهای خبر/

نظرات
[ نام : علی ] [ ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶ ]
اینم با عقل ناقصش فهمید شهر زنجان شهر تاریک است پل سیدالشهدا شبها تاریک است برید مراکز استانهای دیگر چه جوری جذب گردشگر می کنند یا اینترنت شبهای اصفهان را جستجو کنید " کتی نبلر پم پم نمدیه"
فرم ارسال نظر